Internettet og folketingsvalget 2015
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Rapporten rummer en analyse af den politiske online deltagelse i forbindelse med valgkampen og Folketingsvalget 2015. Der er særligt fokus på sociale medier, valgtests og intern og ekstern efficacy; dvs. befolkningens oplevelse af effekter i forhold til demokratisk læring. Rapporten er baseret på Danske Mediers valgundersøgelse, som er en landsdækkende survey med internetbrugere over 18 år, hvor data er indsamlet i perioden 18. juni til 26.juni. 2015. Survey'et rummer 3.590 respondenter.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Danske Medier |
Antal sider | 22 |
ISBN (Trykt) | 9788773937846 |
Status | Udgivet - 31 aug. 2016 |
- Det Samfundsvidenskabelige Fakultet - valgkamp, digitale medier, sociale medier, folketingsvalg
Forskningsområder
Links
ID: 174441004